Thursday, August 25, 2011

Bebola Nasi Goreng.

Adoi, nak ketawa rase bila baca tajuk. Tak leh blah. okay, tadi saya buat bebola ni. Tapi main hentam je la buat kan. adoi..

Tak nak la bagitahu cara dia, sebab senang sangat.

Resepi dia macam resepi bergedil, cuma bezanya kepal nasi goreng dan jadikan fillings dalam bergedil. Kemudian goreng! Senangkan? Kalau bergedil daging tu, letak daging banyak banyak dengan kentang. Mesti rasa macam bebola daging. Sedaaaappppppp

kasi kat Kangga 4 bijik, Kat Puvana 5 bijik:)

Buatnye 10 biji.haha (gwa tahu gwa tak makan sangat kalau buat banyak banyak pun)

No comments:

Post a Comment